Göksel Saydam: Kamu maaşlarına müdahale piyasayı daha da kötüleştirir
Ekonomist Göksel Saydam, İşverenler Sendikası Başkanı Metin Arhun'un kamu maaşlarına ilişkin açıklamasına yanıt verdi. Maaşlara müdahalenin ekonomiyi olumsuz etkileyeceğini söyleyen Saydam, asıl çözümün fiyatların düşürülmesi ve denetimlerin artırılması olduğunu belirtti.
Ekonomist Göksel Saydam, İşverenler Sendikası Başkanı Metin Arhun’un “Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor” şeklindeki açıklamasını değerlendirdi.
Saydam, “Memurun maaşlarına müdahale edilmesi KKTC piyasasını daha da kötüye gidecektir” dedi.
Göksel Saydam, “Zaten vatandaşların birçoğu aşırı pahalılık ve denetimsizlik dolayısıyla Rum kesiminden alışveriş yapmaya alışmıştır. Fiyatları ucuzlatma konusunda Metin Bey’in bir önerisi yok mu?” diye sordu.

Yorumlar
Dikkat!
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.