EĞİTİM
okuma süresi: 3 dak.

KSTÜ mezunlarını uğurladı

KSTÜ mezunlarını uğurladı

Kıbrıs Sağlık ve Toplum Bilimleri Üniversitesi’nde düzenlenen mezuniyet töreninde, lisans ve lisansüstü programlardan 526 öğrenci diplomalarını alarak mezun oldu; tören konuşmalar, ödül takdimi ve kep atma ile sona erdi.

Yayın Tarihi: 25/06/26 13:52
okuma süresi: 3 dak.
KSTÜ mezunlarını uğurladı
A- A A+

Kıbrıs Sağlık ve Toplum Bilimleri Üniversitesi (KSTÜ) mezuniyet töreni yapıldı, lisans, lisans ve lisansüstü programlardan toplam 526 öğrenci diplomalarını alarak mezun oldu.

Üner Berkalp Stadyumu’nda düzenlenen törene Güzelyurt Kaymakamı Mehmet Kayan, Yüksek Öğretim Planlama, Denetleme, Akreditasyon ve Koordinasyon Kurulu Üyesi Sayın Prof. Dr. Akın Cellatoğlu, Direktör vekili Doç. Dr. Mehmet Altuntaş, Rektör Prof. Dr. İbrahim Levent Taner, Okul Genel Sekreteri Cenk Paşa, Yayın Yüksek Kurulu (YYK) Başkanı Feyzi Hansel, Sivil Savunma Teşkilatı Başkanlığı Güzelyurt Bölge Müdürü Savaş Başsın, bölüm dekan ve müdürleri, akademik ve idari personel ile mezun öğrencilerin aileleri katıldı.

Mezunların stadyuma girişi ile başlayan törende öğrencilerin mesajlarından oluşan video gösterimi ve Metis Trio’nun müzik resitali ile devam etti.  

Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Diş Hekimliği Fakültesi mezunlarının yemin ettiği törende konuşmalar da yapıldı.

Mezun öğrenciler adına konuşan Hemşirelik Bölümü Öğrencisi Gaye Kart KSTÜ’lü olmaktan gurur duyduklarını ifade ederek, kendilerine eğitim hayatları boyunca destek olan akademisyenlerine ve ailelerine teşekkür ettiler.

KSTÜ Rektörü Prof. Dr. İbrahim Levent Taner törende yaptığı konuşmasında mezunlara seslenerek, öğrencilerin yıllar süren emeklerinin, sabır ve azimle başarıya ulaştığını vurgulayarak, mezuniyetin sadece bir diploma almaktan ibaret olmadığını belirtti. Konuşmasının sonunda, öğrencileri büyük fedakârlıklarla yetiştiren ailelere ve onlara rehberlik eden akademisyenlere de özel olarak teşekkür eden Rektör Taner, "Üniversitemizin kapıları sizlere her zaman açık olacaktır. Yolunuz, bahtınız ve zihniniz daima açık olsun" sözleriyle konuşmasını tamamladı.

Direktör vekili Doç. Dr. Mehmet Altuntaş, eğitim sürecini başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik etti. Gençlerin edindikleri donanımla geleceğe yön vereceklerini ifade eden Altuntaş sözlerini şöyle tamamladı:

"Bugün burada sadece bir akademik dönemi kapatmıyor, hayata karşı sorumluluklarınızı kuşanarak yeni bir kapı aralıyorsunuz. Kurumumuzun sizlere kattığı yenilikçi bakış açısı ve bilginin gücüyle, dünyayı daha iyi bir yer haline getirecek potansiyele sahipsiniz. Sürekli öğrenmekten, gelişmekten ve inandığınız değerler uğruna mücadele etmekten asla vazgeçmeyin. Geleceği sizler inşa edeceksiniz."

Konuşmaların ardından onur konuklarının üstün başarı gösteren öğrencilere diploma ve ödüllerinin takdimi ile devam eden tören programında, öğrencilerin eğitim hayatları boyunca heyecanla beklediği kep atımı gerçekleşti. 

Mezuniyet gecesi DJ performansı ile sona erdi.

#mesajınızvar
Levent ÖZADAM'dan
#mesajınızvar
Levent Kutay
Levent KUTAY'dan
#gozdenkacmadi

En güncel gelişmelerden hemen haberdar olmak için

Yorumlar

Dikkat!
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Haberi Facebook'ta gör